مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-16اقتصادي

افزایش ایمنی جاده های قشم برای خدمات رسانی بهتر به ساکنان و گردشگران


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جاده ها و مسیرهای تردد در سطح جزیره قشم باید با هم افزایی و همسویی تمامی دستگاه ضمن افزایش ایمنی برای تردد ساکنان و گردشگران نیز آماده شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، امروز در دیدار  تیم ارشد وزارت راه و شهرسازی با وی، اظهار داشت: آمار سوانح جاده ای در قشم نشان می دهد بسیاری از جاده های سطح جزیره از نظر ایمنی دارای مشکلاتی هستند و باید با هم افزایی و همراهی سایر دستگاه ها برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی آنها تلاش کرد.

قشم از نظر گردشگری و تجاری یک جایگاه ملی دارد و یک موجودیت منطقه ای دارد و برای حل مشکلات آن نیز نیازمند نگاه ملی و منطقه ای هستیم، اما متاسفانه هم افزایی لازم جهت خدمت رسانی به مردم با موانعی مواجه بوده است که به دنبال رفع این مسائل هستیم.

  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: وضعیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی جزیره به نحوی بوده که موتورسیکلت یکی از وسایل مورد توجه و کاربردی در قشم باشد همچنین بسیاری از گردشگران از موتورها و دوچرخه های برقی استقبال می کنند و ضروری است تا برای جاده ها و کنارگذرها برای تردد موتورها در بزرگراه ها و جاده های قشم در آینده برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ایمنی جاده های قشم برای خدمات رسانی بهتر به ساکنان و گردشگران

افزایش ایمنی جاده های قشم برای خدمات رسانی بهتر به ساکنان و گردشگران