مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-17سياسي

امام جمعه اهل سنت کیش: مدیون خون شهدا و جانفشانی آنان هستیم


شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گمنامی که در طول 8 سال دفاع مقدس، جان خویش را فدای اسلام و انقلاب و استقلال و اعتلای کشور کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش درباره تشییع پیکر شهدای گمنام که یکی از آنها نیز طی مراسم باشکوهی در این جزیره بدرقه شد، اظهار کرد: نام و یاد شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای گمنام که برای استقلال و عزت کشور و اسلام جانفشانی کردند همواره در یاد و خاطره تمام ایرانیان گرامی و محفوظ است.

  وی افزود: ما مردم ایران مدیون خون شهدای عزیز و جانفشانی های رزمندگان هستیم و البته مردم قدرشناس ایران نیز همواره نشان داده اند که قدردان این  جانفشانی ها بوده و هستند.

    شیخ  یعقوب شمس افزود: مردم فهیم و قدرشناس ایران همواره در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام  حضور پر شور  داشته و با دل و جان در مراسم تشیع و بدرقه  شهدای گمنام شرکت می کنند.

  امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در  جزیره کیش گفت: مردم مومن و متدین و همیشه در صحنه کیش همواره با حضور گسترده خود در صحنه های مختلف، افتخار آفرین بوده و ایم بار نیز با حضور در مراسم تشییع  این شهید والامقام  همچون گذشته، افتخار آفرینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت کیش: مدیون خون شهدا و جانفشانی آنان هستیم

امام جمعه اهل سنت کیش: مدیون خون شهدا و جانفشانی آنان هستیم