مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-15سياسي

مفاسد اقتصادی نتیجه زیاده خواهی و ضعف در دین است


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سودمحوری آفت بزرگی در اقتصاد اسلامی است، گفت: مفاسد اقتصادی نتیجه ضعف در دین و تربیت دینی است.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سودمحوری آفت بزرگی در اقتصاد اسلامی است، گفت: مفاسد اقتصادی نتیجه ضعف در دین و تربیت دینی است.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: باید آگاه باشیم که ما در محضر خدا هستیم و پروردگار ناظر بر اعمال و کردار ماست.

وی با بیان اینکه همه پاسخگوی اعمال خودمان هستیم، گفت: هر حرکت، تلاش، پاسخ و کرداری برای ما مسئولیت هایی دارد که باید در محضر خداوند متعال پاسخگوی آن باشیم و اعمال ما یا به سعادت و قرب الهی ما را می رساند و یا در عذاب قرارمان می دهد.

امام جمعه یزد به عزاداری هایی که در نقاط مختلف کشور در سوگ حضرت زهرا(س) برگزار می شود اشاره و اظهار کرد: امام زمان(عج)، حضرت فاطمه(س) را الگو و اسوه خود معرفی می کنند و مکتب فاطمی، مکتبی است که همه علما و بزرگان از آن پیروی می کنند.

ناصری با تاکید بر اینکه مکتب حضرت زهرا (س) برای همه ما یک حجت است، گفت: در مکتب آن حضرت خصوصیات، خصلت ها و برنامه هایی است که همه آنها می تواند برای ما راهگشا و موفقیت آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاسد اقتصادی نتیجه زیاده خواهی و ضعف در دین است

مفاسد اقتصادی نتیجه زیاده خواهی و ضعف در دین است