مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-04فرهنگي

اردوی «باغ رمان ایرانی» برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، بهزاد دانشگر، مدیر دفتر ادبیات داستانی، مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، - اردوی باغ رمان ایرانی با هدف کشف استعداد های جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی 15 و 16 آذرماه برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، بهزاد دانشگر، مدیر دفتر ادبیات داستانی، مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، در خصوص زمان و اهداف برپایی اردوی آموزشی باغ رمان ایرانی ، اظهار داشت: این اردو در روز های 15 و 16 آذر 1402 با حضور مدرسان و هنرجویان این پروژه در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

دانشگر، مهم ترین هدف طرح باغ رمان ایرانی را کشف استعداد های جوان و نوپای عرصه ادبیات داستانی دانست، که زیر نظر اساتید داستان نویس طراحی و اجرا خواهد شد.

وی همچنین اشاره کرد: این پروژه در واقع تعاملی بین اساتید فن داستان نویسی و هنرجویان جوان کشور است که منتج به مهارت افزایی نویسندگان جوان در تولید رمان خواهد شد.

مدیر دفتر ادبیات داستانی درباره نشست ها و تعامل استاد و هنرجو در این دوره آموزشی افزود: این اردو شامل سه نشست تخصصی، یک کارگاه عملی و یک نشست هنرجو و مدرس مربوطه و همچنین یک نشست عمومی برای اعضای باغ رمان ایرانی برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی «باغ رمان ایرانی» برگزار می شود

اردوی «باغ رمان ایرانی» برگزار می شود