مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-12سياسي

بیمارستان 531 تخت خوابی در اولویت تامین اعتبار است


اولویت در تامین اعتبار برای بیمارستان های 531 تخت خوابی بندرعباس و 160 تخت خوابی میناب است که باید با تزریق اعتبارات سریع این طرح ها را به سرانجام رساند.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: اولویت در تامین اعتبار برای بیمارستان های 531 تخت خوابی بندرعباس و 160 تخت خوابی میناب است که باید با تزریق اعتبارات سریع این طرح ها را به سرانجام رساند.

مهدی دوستی، امروز (بیست ویکم آذرماه)، در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان به مصوبه احداث مجتمع توانبخشی جمعیت هلال احمر اشاره و اظهار کرد: بهزیستی و هلال احمر باید آمار افراد قطع عضوی که بدون عضو مصنوعی هستند را احصا کند تا با تقسیم بین مدیران استان از طریق ظرفیت های موجود نیازمندی این قشر نیز رفع شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 300 بیمار زخم بستر در استان وجود دارد، افزود: منازل این افراد بدون کولر بوده و باید با استفاده از ظرفیت دولتی، مردمی، بخش خصوصی و خیران این موارد را به صفر برسانیم.

دوستی عنوان کرد: اولویت در تامین اعتبار برای بیمارستان های 531 تخت خوابی بندرعباس و 160 تخت خوابی میناب است که باید با تزریق اعتبارات سریع این طرح ها را به سرانجام رساند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 531 تخت خوابی در اولویت تامین اعتبار است

بیمارستان 531 تخت خوابی در اولویت تامین اعتبار است