مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-11فرهنگي

«باربی» پیشتاز نامزدهای گلدن گلوب شد


انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) نامزدهای هشتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب را اعلام کرد و «باربی» ساخته«گرتا گرویگ» با نامزدی در 9 شاخه پیشتاز شد.

- انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) نامزدهای هشتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب را اعلام کرد و باربی ساخته گرتا گرویگ با نامزدی در 9 شاخه پیشتاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، این فیلم در شاخه های بهترین فیلم (کمدی)، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه نامزد شده است، در حالی که مارگو رابی و رایان گاسلینگ نیز برای بازی در این فیلم به ترتیب نامزدهای بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شدند.

سه موسیقی از فیلم باربی در بخش بهترین آهنگ اصلی رقابت می کنند و این فیلم همچنین نامزدی جایزه جدید دستاورد سینمایی و باکس آفیس نیز شده است.

اوپنهایمر ساخته کریستوفر نولان هم هشت نامزدی از جمله بهترین فیلم (درام)، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بازیگری را برای کیلین مورفیرو رابرت داونی جونیور دریافت کرد.

دو فیلم قاتل ماه کامل ساخته مارتین اسکورسیزی و بیچارگان از یورگوس لانتیموس هم 7 نامزدی در جوایز گلدن گلوب 2024 کسب کردند.

دو سینماگر زن شامل گرتا گرویگ (باربی) و سلین سونگ (زندگی های گذشته) در شاحه بهترین کارگردانی نامزد شده اند، در حالی که چهار فیلم به کارگردانی زنان در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باربی» پیشتاز نامزدهای گلدن گلوب شد

«باربی» پیشتاز نامزدهای گلدن گلوب شد