مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-19سياسي

نیروهای یگان ویژه همواره پای نظام ایستاده اند


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان های ویژه به نقش نیروهای یگان ویژه در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: یگان ویژه در همه حوادث و بحران ها از جمله اغتشاشات سال گذشته با وجود هجمه ها پای نظام و انقلاب ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین خداداد همتی مقدم ظهر امروز در پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید یگان های ویژه فراجا گرامیداشت یاد و خاطره 32 شهید یگان ویژه استان لرستان که در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: برگزاری یادواره ها و یادمان های شهیدان والامقام انقلاب اسلامی از برنامه هایی است که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از جان، مال و زندگی خود گذشتند، گفت: آنچه که ما ندیدیم شهدا آن را دیدند، چون شهدا بصیر و باهوش بودند، شهدا انتخاب شده و گلچین هستند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی یگان های ویژه کشور به نقش مادران شهدا در جنگ هشت ساله هم اشاره کرد و افزود: اگر ما در جنگ هشت ساله پیروز شدیم به خاطر مدیریت مادرانی بود که چنین فرزندانی تربیت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای یگان ویژه همواره پای نظام ایستاده اند

نیروهای یگان ویژه همواره پای نظام ایستاده اند