مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-05سياسي

دومین نشست کمیته مشترک قضایی مقابله با تروریسم بین ایران و عراق برگزار شد


دومین نشست کمیته مشترک قضایی مقابله با تروریسم به ریاست معاون امور بین الملل قوه قضاییه و رییس سازمان نظارت قضایی عراق در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، دومین نشست کمیته مشترک قضایی مقابله با تروریسم به ریاست کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه عضو شورای عالی قوه قضاییه و قاضی لیث جبر حمزه، رییس سازمان نظارت قضایی و عضو شورای‎ عالی قضایی عراق در تهران برگزار شد.

طرفین در این دور از مذاکرات درخصوص پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان و پرونده های گروهک های تروریستی منافقین، داعش، کومله، پاک، خبات، پژاک و دمکرات گفتگو کردند.

مقابله قضایی با اهانت کنندگان به قرآن کریم و مقدسات ادیان وحیانی و حل و فصل مشکلات برخی زوار در مراسم اربعین حسینی علیه السلام نیز از دیگر محورهای مذا کرات مقامات قضایی ایران و عراق بود.

برابر صورت جلسه مشترکی که به امضای روسای هیات های دو کشور رسید، طرفین نسبت به موارد زیر تفاهم کردند: 1.

انجام اقدامات لازم برای اجرای درخواست معاضدت قضایی دادگاه کیفری یک استان تهران درخصوص پرونده گروهک تروریستی منافقین که شامل مواردی از جمله تحقیق از شهود و سایر کسانی که راجع به این گروهک تروریستی اطلاعات یا مدارکی در اختیار دارند می باشد؛ 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست کمیته مشترک قضایی مقابله با تروریسم بین ایران و عراق برگزار شد

دومین نشست کمیته مشترک قضایی مقابله با تروریسم بین ایران و عراق برگزار شد