مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:012023-12-12پزشكي

کشف یک انبار دارو غیر مجاز در فسا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فسا، هوشمندی در خصوص این خبر بیان کرد: با اعلام خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی اقلام دارویی غیرمجاز و تاریخ گذشته در شهر فسا اکیپی از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری نیروی انتظامی و بازرسان  معاونت غذا و دارو و بازرسی دانشگاه علوم پزشکی فسا در بازرسی سرزده و نامحسوس یک انبار غیرمجاز دارو قاچاق و تاریخ گذشته کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه بازرسی از این انبار که یک هفته به طول انجامید بیش از 926 هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش یک میلیارد و ششصد میلیون تومان کشف شد افزود : علاوه بر داروهای تاریخ مصرف گذشته تعداد زیادی هم داروی مخدر، غیر مجاز و مجهول هم در این انبار بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا ادامه داد : بازرسی از چند داروخانه و واحد های صنفی کالای پزشکی و عطاری و کشف مقادیر قابل توجهی از داروهای ترکیبی غیر مجاز، فراورده های دست ساز، داروهای مخدر و مکمل های غذایی و ورزشی غیر مجاز و قاچاق از دیگر برنامه های این طرح بود که سه واحد فروش کالای پزشکی و عطاری هم تعطیل شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا هم در این خصوص گفت : بازرسی از داروخانه ، عطاری کالا پزشکی و نمونه برادری از کارخانجات خوراکی ،آشامیدنی ،آرایشی و  بهداشتی از وظایف  معاونت غذا و دارو می باشد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک انبار دارو غیر مجاز در فسا

کشف یک انبار دارو غیر مجاز در فسا