مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-10سياسي

مسئله اصلی کردستان، انباشته گی مشکلات حل نشده است


مسئله اصلی کردستان انباشتگی مسائلی است که در زمان و دوره خود حل نشده و امروز پرداختن به این مشکلات انباشته شده، مدیران را از توجه به دیگر مسائل بازمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای راهبری  مدیریت و کمیته بهره وری استان کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، نتایج برگزاری این شورا را از مهم ترین اهداف نظام مدیریتی دانست و اظهار کرد: یکی از مهم ترین دلیل نارضایتی مردم از برخی ادارات مربوط به عدم بهره وری کافی دستگاه های اجرایی است.

                وی مساله اصلی کردستان را انباشتگی مسائلی که در زمان و دوره خود حل نشده است، عنوان کرد و گفت: امروز پرداختن به آن مشکلات انباشته شده، مدیران را از توجه به دیگر مسائل بازمی دارد.

استاندار کردستان ارزیابی مستمر و توجه به شاخص های بهره وری را مهم بیان کرد و افزود: اصلاح فرایندها و روندها، بهبود نتایج کلی را در پی دارد و کاری ماندگار است.

زارعی کوشا با تاکید بر شناسایی مهم ترین مسائل مرتبط با زندگی مردم، تصریح کرد: از آنجا که شورای تحول اداری و بهره وری با نتیجه کار همه ما در ارتباط است بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله اصلی کردستان، انباشته گی مشکلات حل نشده است

مسئله اصلی کردستان، انباشته گی مشکلات حل نشده است