مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-21سياسي

تلاش جمعیت احرار «زندگی بخش» است/ اعطای تسهیلات به افراد بازگشته از اعتیاد


فرمانده سپاه فجر استان فارس، تلاش جمعیت احرار را احیا بخش جامعه دانست و از اعطای تسهیلات و اشتغالزایی برای افراد بازگشته از اعتیاد خبر داد.

  - تلاش جمعیت احرار زندگی بخش است/ اعطای تسهیلات به افراد بازگشته از اعتیاد ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس، تلاش جمعیت احرار را احیا بخش جامعه دانست و از اعطای تسهیلات و اشتغالزایی برای افراد بازگشته از اعتیاد خبر داد.

  جشن 2 سالگی جمعیت احرار استان فارس امروز، 30 آذرماه در سالن امام علی(ع) سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم با بیان اینکه استان فارس مانند خیلی از کارهای دیگری که انجام داده است، می تواند با خلاقیت و ابتکار در اقدامات جمعیت احرار نیز عملکردی متفاوت و درخشان از خود به جا بگذارد، گفت: مسئله ای که جمعیت احرار در آن گام برمی دارد، تمامی موضوعات و معضلات جامعه ما را در بر می گیرد.

جمعیت احرار، اسم قشنگ و با معنایی دارد اما به نظر من در کنار این نام و معنای آن، در کاری که عزیزان انجام می دهند، یک احیا و زندگی بخشیدن نیز وجود دارد.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه ما هیچگاه متکی به درمان نبوده ایم، اظهار کرد: باید قدردان جمعیت ایثارگر احرار باشیم که فارغ از امید بستن به هیچ مسئولی و توقع از آن ها، با انگیزه و جدیت پای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جمعیت احرار «زندگی بخش» است/ اعطای تسهیلات به افراد بازگشته از اعتیاد

تلاش جمعیت احرار «زندگی بخش» است/ اعطای تسهیلات به افراد بازگشته از اعتیاد