مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:122023-11-23فرهنگي

اهدای 10 هزار کتاب به کتابخانه زندان های فارس


آیین اهدای 10 هزار نسخه کتاب به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس به کتابخانه های مشارکتی در زندان همزمان با هفته کتاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، همزمان با هفته کتاب آیین اهدای 10 هزار نسخه کتاب از منابع نخستین جشنواره نذر کتاب استان فارس به کتابخانه های مشارکتی زندان ها با حضور محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس  برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در این دیدار عنوان کرد: نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان یک دستگاه فرهنگی علاوه بر ایجاد کتابخانه، در زمینه ایجاد رویدادهای فرهنگی و کارگاه ها برای اقشار خاص به ویژه مددجویان زندان دغدغه دارد.

محمدحسین فیروزی با بیان اینکه باید برای ترویج کتابخوانی در زندان ها باید مسیر مشخصی تعریف شود، گفت: اقدام امروز نشان دهنده این رویکرد کتابخانه هاست که نگاهش در دسترس بودن کتاب برای افراد مددجو در زندان است.

احکام جایگزین می تواند بخشی از نیازهای کتاب محور مجموعه را تامین کند.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب رویدادهای متنوعی در استان برگزار شد، افزود: از برکات جشنواره نذر کتاب اهدای کتاب به زندان است امروز 10 هزار جلد تقدیم به مددجویان می شود؛ در تلاشیم تا پایان سال، یک مرحله دیگر کتاب به زندان ها ارسال کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 10 هزار کتاب به کتابخانه زندان های فارس

اهدای 10 هزار کتاب به کتابخانه زندان های فارس