مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-12اقتصادي

کشف احتکار 20هزار قلم مواد غذایی در ساری


سرپرست اداره صمت شهرستان ساری با اشاره به کشف احتکار 20هزار قلم مواد غذایی در یک انبار غیرمجاز، گفت: طی گشت مشترک بازرسان اداره صمت، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره پلیس اقتصادی یک انبار کالای اساسی در شهرستان ساری به ارزش ریالی 4میلیارد ریال کشف شد.

- سیدمحمد سیدی سرپرست اداره صمت شهرستان ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به تحقق 96درصدی سهم اشتغال اداره صمت شهرستان در سامانه رصد و پایش اشتغال، اظهار کرد: بررسی آمار و اطلاعات اشتغال ثبت شده توسط اداره صمت شهرستان ساری در سامانه رصد نشان می دهد این اداره تاکنون حدود 96 درصد از سند انتظار عملکردی ایجاد اشتغال مربوط به حوزه صمت شهرستان ساری در سال  1402 را محقق کرده است.

وی افزود: انتظار می رود با ادامه این روند در ماه های باقی مانده از سال جاری درصد تحقق سهم اشتغال اداره صمت شهرستان ساری در سامانه رصد بیش از سند انتظار باشد.

سرپرست اداره صمت شهرستان ساری با اشاره به کشف احتکار 20هزار قلم مواد غذایی در یک انبار غیرمجاز، تصریح کرد: طی گشت مشترک بازرسان اداره صمت شهرستان ساری، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره پلیس اقتصادی یک انبار مواد غذایی کالای اساسی در شهرستان ساری به تعداد حدود 20هزار قلم کالای احتکاری به ارزش ریالی 4میلیارد ریال کشف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف احتکار 20هزار قلم مواد غذایی در ساری

کشف احتکار 20هزار قلم مواد غذایی در ساری