مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-01بين الملل

هیات ایرانی اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل را ترک کرد


هیات ایرانی به ریاست وزیر نیرو لحظاتی پیش در اعتراض به حضور مقامات صهیونیست در اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل، محل این کنفرانس در امارات را ترک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو هنگام ترک امارات به عنوان میزبان اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل گفت: ایران حضور سیاسی و جانبدارانه رژیم صهیونیستی و پیگیری اهداف بی ربط در اجلاس تغییرات اقلیم سازمان ملل را مغایر با اهداف این کنفرانس می داند و در اعتراض به آن، محل کنفرانس را ترک می کند.

ساعاتی پیش گاردین، دیدار اسحاق هرتزوگ رییس رژیم اسراییل با رییس امارات محمد بن زاید آل نهیان را رسانه ای کرده و از ارائه درخواست هایی از سوی طرف اسراییلی به امارات پرده برداشت.

از طرفی جروزالم پست نیز هدف سفر رییس رژیم صهیونیستی به امارات در پوشش اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل را استفاده از فضای دیپلماتیک موجود در اجلاس آب و هوایی امارات برای تقویت موضع تل آویو در جنگ و آزادی اسیران اسراییلی گزارش کرده بود.

پیشتر با مطرح شدن حضور رژیم صهیونیستی در اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل، ابراهیم رییسی، رییس جمهور که بنا بود، در این اجلاس شرکت کند، سفر خود را لغو کرد و هم اکنون نیز هیئت ایرانی در اعتراض به حضور رژیم صهیونیستی بدون توجه به حجم جنایات در غزه در اجلاس شرکت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات ایرانی اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل را ترک کرد

هیات ایرانی اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل را ترک کرد