مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-03اقتصادي

قیمت عرضه گوشت قرمز در قم اعلام شد


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم با تاکید بر اینکه نظارت بر قیمت اقلام کشاورزی به صورت جدی دنبال می شود، گفت: حال حاضر قیمت عرضه گوشت میش(بره ماده) 410 هزار تومان و بره نر 470 هزار تومان می باشد و این قیمت به اتحادیه قصابان استان اعلام .

- حسین علی بیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، عرضه و تقاضا را علت تفاوت قیمت بالای اقلام کشاورزی از مبداء تا مقصد دانست و بیان کرد: حتی در بعضی کالاها که قیمت مصوب وجود دارد مثل مرغ، اگر عرضه زیاد باشد و عدم تقاضای متناسب با عرضه وجود داشته باشد، قیمت پایین تر از نرخ مصوب خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم در خصوص قیمت بالای صیفی جاتی همچون کاهو و گوجه گفت: برخی استان های تامین کننده این اقلام کشاورزی با سرما، خنکی هوا و بارندگی روبه رو هستند و همین امر باعث کاهش تولید شده است.

وی علت افزایش 60 درصدی بعضی از میوه جات را زیاده خواهی برخی واحدهای صنفی عنوان کرد و افزود: بعضی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و برای سود بیشتر به فعالیت در این زمینه مشغول هستند.

  علی بیگی تاکید کرد: برای حل این مسأله بازرسین موظف شده اند که در ابتدا پروانه کسب تمام واحدهای صنفی را مورد بررسی قرار داده و آنها را ملزم به ارائه فاکتور خرید برای تمام اقلام کشاورزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت عرضه گوشت قرمز در قم اعلام شد

قیمت عرضه گوشت قرمز در قم اعلام شد