مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-22بين الملل

ای بی سی نیوز: اوکراین به دردسر بزرگی افتاده است


شبکه آمریکایی ای بی سی نیوز به نقل از یک مقام اوکراینی گزارش داد که جریان مهمات توپخانه ای ساخت آمریکا به اوکراین در بحبوحه تلاش واشنگتن برای کمک به رژیم صهیونیستی در نبرد با حماس بیش از 30 درصد کاهش یافته است.

- شبکه آمریکایی ای بی سی نیوز به نقل از یک مقام اوکراینی گزارش داد که جریان مهمات توپخانه ای ساخت آمریکا به اوکراین در بحبوحه تلاش واشنگتن برای کمک به رژیم صهیونیستی در نبرد با حماس بیش از 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منبع مطلع این شبکه آمریکایی اشاره کرد که مشکل اصلی، تحویل گلوله های توپخانه 155 میلی متری استاندارد ناتو است که به گفته او حدود 60 تا 70 درصد از کل عرضه تسلیحاتی به اوکراین را تشکیل می دهد.

او همچنین ابراز نگرانی جدی کرد که بن بست در کنگره آمریکا می تواند به این معنی باشد که جریان تسلیحاتی به اوکراین شروع به خشک شدن کند.

این مقام گفت: ما گرفتار دردسر بزرگی هستیم.

مهمات اساسی نمی آیند.

او هشدار داد که اگر اجازه داده شود وضعیت باز هم وخیم شود، اوکراین در معرض خطر از دست دادن موقعیت خود در میدان نبرد به قیمت بسیار بالایی است.

این مقام اوکراینی در ادامه گلایه کرد، در حالی که مقامات آمریکایی به ما می گفتند [درگیری حماس و رژیم صهیونیستی] بر تعهدات تأثیری نخواهد داشت، تضمین های آنها نادرست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای بی سی نیوز: اوکراین به دردسر بزرگی افتاده است

ای بی سی نیوز: اوکراین به دردسر بزرگی افتاده است