مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-30اقتصادي

اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی در استان اردبیل به زودی آغاز بکار می کند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اتمام مطالعات ایجاد خوشه صنعتی پوشاک و نساجی، پیاده سازی و اجرای این خوشه صنعتی به زودی در استان اردبیل آغاز می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اتمام مطالعات ایجاد خوشه صنعتی پوشاک و نساجی، پیاده سازی و اجرای این خوشه صنعتی به زودی در استان اردبیل آغاز می شود.

هاشم علایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مهمترین کارکردهای خوشه های صنعتی، فراهم کردن شرایط ارتقای رقابت پذیری و افزایش توان صادراتی بنگاه ها و واحدهای تولیدی است که این خوشه ها نقش محوری و اساسی در سیاست های اقتصادی و صنعتی کشورهای توسعه یافته ایفا می کنند.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، وی هدف از اجرای خوشه های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر برشمرد و افزود: خوشه های صنعتی با مشارکت و همکاری واحدهای تولیدی، دولت و دانشگاه شکل می گیرند و نقش بسیار مهمی در افزایش تولید، راندمان، تسهیل بازار فروش، خرید مواد اولیه و هم افزایی صنایع با یکدیگر دارند.

علایی از پرداخت کلیه هزینه های اجرای خوشه توسط شرکت شهرک های صنعتی خبر داد و گفت: در حال حاضر اجرای سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان پیاده سازی و خاتمه یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی در استان اردبیل به زودی آغاز بکار می کند

اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی در استان اردبیل به زودی آغاز بکار می کند