مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-04سياسي

بررسی میزان تحقق اهداف کلان اقتصاد دریامحور در کمیسیون عمران مجلس


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ظرفیت های اقتصاد دریامحور در نشست امروز این کمیسیون، تاکید کرد: مقرر شد تا دولت لایحه ‎ ای با محور اقتصاد دریامحور تدوین و به مجلس ارائه کند.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ظرفیت های اقتصاد دریامحور در نشست امروز این کمیسیون، تاکید کرد: مقرر شد تا دولت لایحه ‎ ای با محور اقتصاد دریامحور تدوین و به مجلس ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عبدالجلال ایری ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در نشست امروز کمیسیون عمران با توجه به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری، ظرفیت های اقتصاد دریا محور و تحقق اهداف کلان در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات موجود بر سر راه تحقق این هدف با حضور رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور ارزیابی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال های گذشته علی رغم ظرفیت های بسیار خوبی که در حوزه سواحل کشور در اختیار داریم، به دلیل نبود سیاست مشخص و مدیریت واحد موفقیت های خوبی در این حوزه کسب نکرده ایم؛ اظهار کرد: متاسفانه اکثر شهرهای ساحلی کشورمان فقیر و غیر توسعه یافته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی میزان تحقق اهداف کلان اقتصاد دریامحور در کمیسیون عمران مجلس

بررسی میزان تحقق اهداف کلان اقتصاد دریامحور در کمیسیون عمران مجلس