مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-28بين الملل

حشد شعبی توطئه های آمریکا را خنثی کرد/ اشغالگری رو به زوال است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با تأیید بر اینکه مأموریت نیرو های حشد شعبی حفظ کشور عراق است، - همام حمودی در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد تصویب قانون حشد شعبی در پارلمان عراق گفت که حشد شعبی توانست توطئه های آمریکا را برای هدف قرار دادن منطقه و تحریف اسلام خنثی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با تأیید بر اینکه مأموریت نیرو های حشد شعبی حفظ کشور عراق است، خواستار بسیج تمام نیرو ها برای پایان دادن به اشغالگری آمریکا در کشورش شد.

همام حمودی در سخنرانی در همایش مجلس اعلای اسلامی عراق به مناسبت هفتمین سالگرد تصویب قانون حشد شعبی در پارلمان گفت: داعش یک پروژه صهیونیستی- آمریکایی به منظور هدف قرار دادن عراق و برخی کشور های منطقه و تحریف اسلام است.

از این رو مقابله با گروه تروریستی داعش یک نبرد وجودی بود و امت پس از فتوای مرجعیت عالیقدر و با کمک حشد شعبی بر این گروه پیروز شد.

وی ادامه داد: عراقی ها در پاسخ به فتوای مرجعیت برای تشکیل حشد شعبی پیشگام بودند و بنابراین می توان نبرد با داعش را واقعه طَفّ قرن بیست و یکم به شمار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد شعبی توطئه های آمریکا را خنثی کرد/ اشغالگری رو به زوال است

حشد شعبی توطئه های آمریکا را خنثی کرد/ اشغالگری رو به زوال است