مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-26بين الملل

رسانه های رژیم صهیونیستی، یمن را تهدیدی راهبردی خواندند


درپی توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مسلح یمن و هدف قرار گرفتن یک کشتی دیگر این رژیم در شمال اقیانوس هند، رسانه های عبری زبان، یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که یمن به دلیل موقعیت جغرافیایی اش یک تهدید راهبردی برای این رژیم محسوب می شود.

در همین راستا، ژنرال گیورا آیلند ، رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با شبکه 12 این رژیم در این باره گفت: از دیدگاه اسراییل، یمن واقعاً یک تهدید راهبردی است و به نظر نمی رسد آمریکایی ها به این موضوع آن طور که لازم است توجه دارند و فقط ترجیح می دهند که جنگی صورت نگیرد.

وی اظهار کرد: مشکل ما با یمنی ها قرار گرفتن آنها در گلوگاه باریک دریای سرخ در قسمت جنوبی آن است و این مشکل بزرگتر از تهدید موشک است.

رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز تردید نسبت به امکان ادامه حرکت کشتی های این رژیم از دریای سرخ به بندر ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی، افزود: اگر یمنی ها تصمیم بگیرند تمامی کشتی های اسراییلی را توقیف کنند، مشکل بزرگتر خواهد شد.

گیورا آیلند ادامه داد: اسراییل با مشکل غزه، جبهه شمالی (لبنان)، بسته شدن دریای سرخ به روی کشتی ها و دیگر موارد ازجمله درگیری در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های رژیم صهیونیستی، یمن را تهدیدی راهبردی خواندند

رسانه های رژیم صهیونیستی، یمن را تهدیدی راهبردی خواندند