مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 07:302023-11-26بين الملل

حزب الله عراق از کاهش حمله به پایگاه های آمریکایی تا پایان آتش بس غزه خبر داد


روز شنبه، «گردان های حزب الله» عراق از کاهش روند تشدید حملات به پایگاه های آمریکایی در این کشور و توقف آن علیه رژیم صهیونیستی تا پایان آتش بس اعلام شده در نوار غزه فلسطین خبر داد.

- روز شنبه، گردان های حزب الله عراق از کاهش روند تشدید حملات به پایگاه های آمریکایی در این کشور و توقف آن علیه رژیم صهیونیستی تا پایان آتش بس اعلام شده در نوار غزه فلسطین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شاخه مقاومت عراق در بیانیه ای اعلام کرد: مایه مباهات و سرافرازی است که مقاومت اسلامی در عراق در نبرد حق علیه باطل شرکت می کند و بر ادامه این رویکرد اصرار می ورزد و به فشارها، موانع و هجمه ها اهمیت نمی دهد و به رغم متحمل شدن هزینه هایی، استوار در مسیر شکستن هیبت اشغالگران و اخراج شان از عراق ایستاده است.

این گروه مقاومت عراق تاکید کرد: از این رو کاهش روند عملیات علیه پایگاه های اشغالگران آمریکا در منطقه و توقف عملیات ها علیه رژیم صهیونیستی تا پایان آتش بس یا جنگ در فلسطین و مرزهای آن با لبنان را اعلام و تاکید می کنیم که تا زمانی که عراق آزاد نشود، رویارویی با نیروهای اشغالگر متوقف نخواهد شد و این تصمیمی است که ما از آن عدول نخواهیم کرد.

در این بیانیه از زحمات دولت، احزاب سیاسی و عشایر شریف عراق در ثبت مواضعی در رد تجاوزات آمریکایی-صهیونیستی، از روحانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق از کاهش حمله به پایگاه های آمریکایی تا پایان آتش بس غزه خبر داد

حزب الله عراق از کاهش حمله به پایگاه های آمریکایی تا پایان آتش بس غزه خبر داد