مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-30اقتصادي

راه آهن «زاهدان _چابهار» تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد


پروژه بزرگ راه آهن زاهدان به چابهار با بیش از 66 درصد پیشرفت فیزیکی تا یک سال دیگر به بهره برداری می رسد.

- راه آهن زاهدان _چابهار تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه بزرگ راه آهن زاهدان به چابهار با بیش از 66 درصد پیشرفت فیزیکی تا یک سال دیگر به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد کرمی امروز پنجشنبه 9 آذر در جمع اهالی روستای پادیک شهرستان سرباز اظهار کرد: پروژه ریلی زاهدان- چابهار با هدف ایجاد یک کریدور شمال به جنوب و اتصال بندر شهید بهشتی به شبکه ریلی کشور راطحی شده، که با بهره برداری و افتتاح آن به ترتیب آسیای میانه و افغانستان را نیز به آب های آزاد اقیانوسی متصل می کند.

کرمی افزود: برای طرح راه آهن چابهار-زاهدان با موافقت مقام معظم رهبری از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده شده و بخش زاهدان-خاش به طول 150 کیلومتر اخیراً به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: تمام کارگاه های این پروژه فعال است و پیش بینی می شود ادامه این پروژه بزرگ ریلی با پیشرفت فیزیکی 66 درصد سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و برخوردار بوده و القای کلمه محرومیت به این منطقه کاملاً نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن «زاهدان _چابهار» تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد

راه آهن «زاهدان _چابهار» تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد