مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:262023-12-04حوادث

انهدام باند سرقت 50 میلیارد ریالی از زنان کهنسال شهرضا


صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا  از زنان کهنسال در شهرستان شهرضا  و شکایت مال باختگان، پرونده ای در پلیس آگاهی فرماندهی این شهرستان تشکیل و تیمی متشکل از کارآگاهان خبره و زُبده با دقت به این موضوع رسیدگی کردند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد سارقان با مراجعه به منازل زنان کهنسال خود را افراد خیر معرفی و پس از جمع آوری کمک ها از آنها می خواستند دستبند، النگو و انگشتر خود را در آورده تا از آنان عکس تهیه کنند و پس از عکسبرداری بدون اینکه این زنان متوجه شوند با ترفندی خاص طلا را برداشته و با تشکر از صاحب خانه محل را ترک می کردند و در این هنگام زنان فریب خورده متوجه سرقت طلاجات خود می شدند.

  کاظم زاد گفت: کارآگاهان  پس از بررسی محل های وقوع سرقت و شنیدن اظهارات مال باختگان با  انجام یک سری اقدامات خاص علمی و تخصصی ویژه سرانجام 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: متهمان پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیسی به 33 فقره سرقت طلاجات و زیورآلات زنان کهنسال در شهرستان های شهرضا و اصفهان اعتراف کردند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت 50 میلیارد ریالی از زنان کهنسال شهرضا

انهدام باند سرقت 50 میلیارد ریالی از زنان کهنسال شهرضا