مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-03بين الملل

برقراری آتش بس در غزه؛ محور گفت وگوی امیر قطر و رییس جمهوری فرانسه


امیر قطر و رییس جمهوری فرانسه در جریان دیدار با یکدیگر در دوحه تلاش ها برای برقراری آتش بس و کاهش تنش در غزه را مورد بررسی قرار دادند.

- امیر قطر و رییس جمهوری فرانسه در جریان دیدار با یکدیگر در دوحه تلاش ها برای برقراری آتش بس و کاهش تنش در غزه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر با امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در دوحه دیدار کرد.

براساس گزارش سایت خبری روسیا الیوم، امیر قطر در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت که با ماکرون در دوحه دیدار کرده و با وی تلاش ها برای برقراری آتش بس و کاهش تنش در غزه را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین گفت: ما در تمامی زمینه ها و با تمامی شرکایمان برای جلوگیری از ریختن خون برادران فلسطینی همکاری می کنیم و امیدواریم که جامعه جهانی نقش خود را درخصوص برقراری صلح عادلانه برای مسأله فلسطین برعهده بگیرد.

رییس جمهوری فرانسه روز شنبه از امارات وارد دوحه شد.

امانوئل ماکرون خواستار افزایش تلاش ها برای برقراری آتش بس دائمی شد.

رییس جمهوری فرانسه روز شنبه در جریان کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه کنفرانس آب و هوایی در دوبی اعلام کرد: نابودی کامل حماس به چه معناست؟ آیا کسی معتقد است که این ممکن است؟ اگر اینگونه باشد، جنگ 10 سال طول خواهد کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری آتش بس در غزه؛ محور گفت وگوی امیر قطر و رییس جمهوری فرانسه

برقراری آتش بس در غزه؛ محور گفت وگوی امیر قطر و رییس جمهوری فرانسه