مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:362023-12-15اقتصادي

امام جمعه پردیس: اخبار کذب مترو باعث افزایش قیمت مسکن در شهرستان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز 4 و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت به تقوای الهی و تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، دو محور مهم خطبه فدکیه را برای حضار بازگو و اظهار کرد: مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در شهرستان پردیس با همت مسوولان و ائمه جماعات برای سال دوم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شناخت بسترهای فساد و پیشگیری از آن در جامعه، گفت: عدم تبعیض در این حوزه در اولویت باشد و هیچکس، هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود زیرا هیچ شخص یا نهادی نمی تواند با عذر انتساب به این جانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب کشی معاف بشمارد.

امام جمعه پردیس افزود: با فساد در هرجا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد و این مبارزه از درون قوه مجریه آغاز شود و مسوولان نگذارند در مجموعه آنها فساد رخ دهد زیرا اگر مراقبت نکنند خود مسوول هم در گناه و فساد گنه کار و فاسد شریک است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: پاک دستی از اولویت های مدیریت باشد، زیرا اگر کسی آلوده به فساد باشد، قادر نخواهد بود با فساد مبارزه کند و در گام بعدی اقدامی عملی و پرهیز از برخورد شعاری را سرلوحه کار قرار بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: اخبار کذب مترو باعث افزایش قیمت مسکن در شهرستان می شود

امام جمعه پردیس: اخبار کذب مترو باعث افزایش قیمت مسکن در شهرستان می شود