مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-24سياسي

رساپور: کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی می تواند یک کتاب مرجع در بحث بسیج باشد


تدوین کتاب «بسیج تراز انقلاب اسلامی» به عنوان یک کتاب مرجع و مبتنی بر دیدگاه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری رویکردی جدید در بحث بسیج است.

- نیما رساپور گفت: تدوین کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی به عنوان یک کتاب مرجع و مبتنی بر دیدگاه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری رویکردی جدید در بحث بسیج است.

کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی که محتوای آن منظومه فکری امام خمینی و امام خامنه ای درباره بسیج است با مقدمه محمد کوهی و به همت نیما رساپور و شهروز ذوالفقاری تهیه و تنظیم شده و با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مقامات ارشد و خانواده های معظم شهدا رونمایی شد.

نیما رساپور پژوهشگر، فعال رسانه ای و یکی از گردآورندگان کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره اهمیت بسیج در نگاه امامین انقلاب اسلامی تأکید کرد: تدوین و تنظیم کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی به عنوان یک کتاب مرجع و مبتنی بر دیدگاه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری فصلی نوین و رویکردی جدید در بحث بسیج و ارتباط آن گام دوم انقلاب اسلامی است.

این پژوهشگر و فعال رسانه ای افزود: بسیج، راهبرد اساسی و تجربه ی موفقی بود که فضای کشور را معطر ساخت و توانست موانع پیش روی نهال انقلاب را از سر راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رساپور: کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی می تواند یک کتاب مرجع در بحث بسیج باشد

رساپور: کتاب بسیج تراز انقلاب اسلامی می تواند یک کتاب مرجع در بحث بسیج باشد