مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-09اقتصادي

پژوهش ها و ایده های نو با کسب و کارهای نوین نیاز خراسان جنوبی


آن چه در این برهه می تواند خراسان جنوبی با قابلیت های فراوان معدنی، کشاورزی و گردشگری را وارد گردونه تولید و اقتصاد دانش بنیان کند بهره مندی از پژوهش ها و ایده های نو با کسب و کارهای نوین است.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ آن چه طی این سال ها خراسان جنوبی به آن بالیده و افتخار کرده است قابلیت های خاص و ویژه این خطه از ایران زمین است.

توانمندی های خاص معدنی، کشاورزی، گردشگری و.

خراسان جنوبی در کنار فرهیختگان علمی و دانشگاهی نه تنها در ایران و بلکه جهان زبان زد است.

اما آن چه سبب شده تا خراسان جنوبی نتواند آن چنان که باید و شاید در حوزه اقتصادی از پایه های محکم و استواری بهره مند باشد بی بهره بودن از زیرساخت های حمل و نقل به ویژه ریلی، هوایی و جاده ای، دوری از مرکز و .

است و این کم برخودداری سبب شده  با این که خراسان جنوبی گنجینه و کلکسیونی از توانمندی هایست، بیشتر داشته های آن به صورت خام و فله ای از استان و کشور خارج شود.

همین خام فروشی سبب شده تا ارزش افزوده چندانی از این داشته ها نصیب خراسان جنوبی با توانمندی نیروی انسانی فرهیخته و دانشمند نشود.

البته محققان هم در این سال ها بیشتر تمرکز فعالیت های پژوهشی آن ها بر روی قابلیت ها به ویژه محصولات مزیت دار خراسان جنوبی بوده و کمتر رو به ایده ها، طرح ها نوین و متناسب با نیاز روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها و ایده های نو با کسب و کارهای نوین نیاز خراسان جنوبی

پژوهش ها و ایده های نو با کسب و کارهای نوین نیاز خراسان جنوبی