مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26سياسي

فرهنگ شهادت کشور ما را در مقابل فتنه ها ایستاده نگاه داشت


فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی صبح امروز در همایش دختران حاج قاسم که در مصلی شهر زابل برگزار شده بود اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می داریم؛ فرهنگ جهاد و شهادت اگر نبود بی شک نهضت پیامبران عظیم الشان الهی و نهضت امام خمینی رحمت الله علیه به آن شیوه که باید رقم نمی خورد.

وی افزود: در طول مسیر مبارزاتی امام راحل این دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت بودند که توانستند با مقاومت خود موفقیتی بزرگ را رقم بزنند و این مقاومت، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و بر چیده شدن نظام ستمشاهی شد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد؛ دشمنان با تمام ظرفیت از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه های فراوانی را علیه ما برنامه ریزی کردند و خنثی کننده همه این فتنه ها مقاومت و ایثار مردم ما بود.

شفایی در ادامه تاکید کرد: امروز همین فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته در جنگ غزه موجب موفقیت و پیروزی برای فلسطینیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت کشور ما را در مقابل فتنه ها ایستاده نگاه داشت

فرهنگ شهادت کشور ما را در مقابل فتنه ها ایستاده نگاه داشت