مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-17سياسي

تولیدکنندگان داخلی اعلام کرده اند که ارتباطی با شرکت کوکاکولا ندارند


معاون دیپلماسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه روس ها در سفر اخیر رییس جمهور به این کشور، هیات ایرانی را بسیار تحویل گرفتند،گفت: بر اساس توافق صورت گرفته بین ایران و روسیه، - مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران معاون دیپلماسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه روس ها در سفر اخیر رییس جمهور به این کشور، هیات ایرانی را بسیار تحویل گرفتند،گفت: بر اساس توافق صورت گرفته بین ایران و روسیه، قرارداد فنی راه آهن رشت- آستارا در اواخر دسامبر سال جاری میلادی امضا و کار اجرایی این پروژه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی صفری با بیان اینکه در طول فعالیت دولت آقای رییسی بر اساس سیاست گسترش ارتباطات و تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای همسایه، شاهد این هستیم تبادلات تجاری ایران با کشورهای همسایه در حوزه های مختلف رشد کرده است، گفت: مثلاً در این مدت میزان رشد تعاملات اقتصادی ما باکشور تاجیکستان 500 درصد رشد پیدا کرده است.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارائه توضیحاتی در ارتباط با رشد صادرات ایران به کشورهای همسایه در حوزه های کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی و.

اظهار کرد: از دیگر سو میزان واردات ما در طی سال جاری حدود 43 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته رشد پیدا کرده است و این به خاطر این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان داخلی اعلام کرده اند که ارتباطی با شرکت کوکاکولا ندارند

تولیدکنندگان داخلی اعلام کرده اند که ارتباطی با شرکت کوکاکولا ندارند