مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-06سياسي

ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه در واحدهای اقتصادی لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به قانون به کارگیری اتباع خارجی بکارگیری هر گونه اتباع خارجی در واحدهای اقتصادی سطح استان ممنوع است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به قانون به کارگیری اتباع خارجی بکارگیری هر گونه اتباع خارجی در واحدهای اقتصادی سطح استان ممنوع است.

سید فرهاد ناصری نیا 15 آذر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستورالعمل ابلاغی از شورای عالی امنیت ملی حضور، اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در 16 استان کشور ممنوع است، اظهار کرد: لرستان نیز جزو 16 استان ممنوعه اعلام شده و بازرسان این اداره کل علاوه بر نظارت های مستمر از واحدهای اقتصادی سطح استان با همکاری نیروی انتظامی گشت های مشترکی دارند که بصورت برنامه ریزی در طول سال انجام و شناسایی اتباع غیر مجاز در دستور کار قرار گرفته و به طور جد نظارت ها انجام می شود.

وی افزود: در همین راستا بازرسان واحد اشتغال اتباع بیگانه این اداره کل در هشت ماهه امسال با انجام 844 مورد بازرسی با هدف شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز شاغل در واحدهای اقتصادی لرستان 215 نفر را شناسایی کردند.

ناصری نیا با بیان اینکه با همکاری نیروی انتظامی گشت های مشترکی نیز انجام می شود، گفت: همچنین در راستای نظارت بر به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز و جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه در واحدهای اقتصادی لرستان

ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه در واحدهای اقتصادی لرستان