مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-12پزشكي

اجرای طرح ارتقاء تغذیه کودکان زیر 5 سال در لرستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طرح ارتقاء تغذیه کودکان زیر 5 سال همزمان با کشور در استان آغاز شده است.

- ایسنا/لرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طرح ارتقاء تغذیه کودکان زیر 5 سال همزمان با کشور در استان آغاز شده است.

دکتر مریم کوشکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای طرح ارتقاء تغذیه کودکان زیر 5 سال همزمان با کشور در استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در راستای این طرح کودکان زیرپنج سال در دهک اول تا پنجم توسط مراکز بهداشتی لرستان شناسایی و ماهانه یک میلیون تومان کالا برگ و کودکان زیر 5 سال شناسایی شده در دهک 6 و 7 ماهانه 600 هزار تومان کالابرگ جهت خرید اقلام غذایی دریافت می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اجرای این طرح برای ارتقاء وضعیت تغذیه کودکان به منظور افزایش یادگیری، پیشگیری از سوء تغذیه و ابتلا به بیماری هاست.

کوشکی بیان کرد: شارژ کارت الکترونیک مخصوص این کودکان توسط وزارت رفاه انجام می شود و برنامه غذایی که مجاز به خرید آن هستند توسط وزارت بهداشت تدوین شده است.

وی تصریح کرد: بودجه این برنامه در سالجاری بیشتر شده و این امر سبب شده که تعداد افراد تحت پوشش افزایش یابد از طرفی پیشتر مبلغی که به این افراد پرداخت می شد محدودیتی برای خرید نداشت ولی امسال به جز مواد غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقاء تغذیه کودکان زیر 5 سال در لرستان

اجرای طرح ارتقاء تغذیه کودکان زیر 5 سال در لرستان