مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-30اقتصادي

رفع کامل تداخلات ارضی در شهرستان بن


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بن، اولین شهرستان در استان است که رفع تداخلات ارضی در آن به طور جامع و کامل انجام شده و طلایی ترین سال را در حوزه لایروبی قنوات داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در نشست شورای اداری بن گفت: رفع تداخلات ارضی در این شهرستان به طور جامع و کامل انجام شده و طلایی ترین سال را در حوزه لایروبی قنوات داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل تخصیص اعتبارات در این شهرستان، افزود: امسال به سامانه های آبیاری بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون، لایروبی قنوات 3 میلیارد و 780 میلیون، ساخت استخرها و انتقال آب 2 میلیارد تومان، توسعه باغات دیم و گیاهان دارویی 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

برزگر با توجه به لایروبی مسیل ها و کانال های کشاورزی مناطق سیل زده در شهرستان بن، ادامه داد: برای تکمیل مجتمع گلخانه ای یانچشمه و لایروبی مناطق آسیب دیده در سیل یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات زیر ساختی بزرگترین شهرک گلخانه ای استان در شهرستان بن، اظهار کرد: عملیات آب رسانی به شهرک گلخانه ای والفجر شیدا در حال انجام است و با بهره برداری از این طرح 2 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کامل تداخلات ارضی در شهرستان بن

رفع کامل تداخلات ارضی در شهرستان بن