مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-03اقتصادي

بانک عامل واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن ملایر اعلام می شود


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طی روزهای آینده بانک عامل واریز وجه متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در ملایر اعلام می شود، گفت: متقاضیان شهر ملایر که برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طی روزهای آینده بانک عامل واریز وجه متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در ملایر اعلام می شود، گفت: متقاضیان شهر ملایر که برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، نسبت به واریز وجه اولیه خود به مبلغ 400 میلیون ریال اقدام کنند.

سلمان اسماعیلی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر ملایر دو شهرک با نام های ایمان و امید پیش بینی شده و زمین های ویلایی در قطعات 200 متری به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

وی نهضت ملی مسکن در این شهر را یکی از بهترین پروژه های کشور خواند و گفت: در فاز نخست 515 هکتار زمین برای اجرای این اَبَر پروژه در ملایر در نظر گرفته شد و ما در این طرح به دنبال ساخت خانه های با کرامت برای مردم هستیم.

فرماندار ویژه ملایر از ثبت نام 22 هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 7380 نفر واجد شرایط شدند و فرم جیم آنها سبز شد.

اسماعیلی گفت: جشن آغاز واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در چهار شهر ازندریان، زنگنه، جوکار و سامن روز جمعه 15 دی ماه برگزار و همزمان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک عامل واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن ملایر اعلام می شود

بانک عامل واریز وجه متقاضیان نهضت ملی مسکن ملایر اعلام می شود