مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:352023-11-27فرهنگي

غصه ی شهدای غزه را در «قصه ها و غصه های غزه» بشنوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «قصه ها و غصه های غزه» با موضوع داستان زندگی شهدای طوفان الاقصی توسط مرکز هنری رسانه ای نهضت تولید شده است، - مستند 6 قسمتی قصه ها و غصه های غزه با موضوع داستان زندگی شهدای طوفان الاقصی در مرکز هنری رسانه ای نهضت تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند قصه ها و غصه های غزه با موضوع داستان زندگی شهدای طوفان الاقصی توسط مرکز هنری رسانه ای نهضت تولید شده است، این مجموعه مستند در 6 قسمت آماده شده که هر کدام از قسمت ها پرتره ای از شخصیت های معروف و مهم ساکن غزه هستند که از شروع طوفان الاقصی توسط حملات رژیم غاصب به غیرنظامی ها شهید شدند.

در قسمت اول قصه ها و غصه های غزه به زندگی بازیگر سینما و تلویزیون فلسطین به نام علی نسمان پرداخته می شود، این شخصیت سال ها در کنار فعالیت بازیگری، کلیپ هایی با موضوع مقاومت و تحقیر اسراییل تهیه و تولید کرد که در میان مردم فلسطین بازنشر و محبوب شد.

  علی نسمان با شروع جنگ به میدان رفت و از طریق فضای مجازی وضعیت غزه را گزارش کرد که در میان بمباران رژیم غاصب شهید شد.

همچنین در قسمت دوم مستند قصه ها و غصه های غزه به هبو ابوندا پرداخته شده است، او شاعر و نویسنده ای بود که سال ها از انسانیت و آزادی فلسطین سرود و نوشت و جوایز مهمی از کشور های جهان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غصه ی شهدای غزه را در «قصه ها و غصه های غزه» بشنوید

غصه ی شهدای غزه را در «قصه ها و غصه های غزه» بشنوید