مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:152023-11-25اقتصادي

پایانی بر 16 سال بلاتکلیفی در برخی پروژه های مسکن مهر؟!


در حال حاضر بخشی اندکی از پروژه های مسکن مهر که توسط تعاونی ها اجرا می شود، پس از گذشت 16 سال به دلایلی همچون کمبود منابع مالی و مشکلات حقوقی، - در حال حاضر بخشی اندکی از پروژه های مسکن مهر که توسط تعاونی ها اجرا می شود، پس از گذشت 16 سال به دلایلی همچون کمبود منابع مالی و مشکلات حقوقی، معطل مانده که تعیین تکلیف این واحدها در نشست مدیران شرکت عمران شهرهای جدید سراسر کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درصد پایینی از واحدهای پروژه 2 میلیون و 300 هزار واحدی مسکن مهر با گذشت حدود 16 سال بلاتکلیف است.

عمده این طرح ها با مشکلات حقوقی و کمبود منابع ناشی از افزایش هزینه های ساخت، مواجه شده اند.

در وزارت تعاون دولت دهم به دستگاه ها، ادارات دولتی، انجمن ها و تشکل ها اجازه داده شد تا تعاونی های مسکن با دوره زمانی پنج ساله ایجاد کنند و ذیل مسکن مهر به اجرای پروژه بپردازند.

در ادامه، بخشی از این تعاونی ها با مشکلات متعددی همچون درگیری های درونی، پرونده های حقوقی و شکایت اعضا از هیأت مدیره های آنها، مشکلات بانکی، عدم تمدید مجوز در پایان پنج سال و … روبه رو شدند که به توقف پروژه های مسکن مهر تعاونی ساز انجامید و این مشکلات در مواردی تا امروز که طرح مسکن مهر با نهضت ملی مسکن ادغام شده، ادامه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانی بر 16 سال بلاتکلیفی در برخی پروژه های مسکن مهر؟!

پایانی بر 16 سال بلاتکلیفی در برخی پروژه های مسکن مهر؟!