مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-19فرهنگي

رونمایی از تمبر یادبود ربع قرن برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی یزد


دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه از رونمایی از تمبر یادبود ربع قرن در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

- ایسنا/یزد دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه از رونمایی از تمبر یادبود ربع قرن در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

سیده عالیه قوامی در این رابطه تصریح کرد: در آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی که چهارشنبه 29 آذر برگزار می شود، از تمبر یادبود جشنواره رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جشنواره امسال، با کارنامه درخشان بیست و پنجمین سال فعالیت خود را سپری می کند و به ربع قرن تجربه رسیده است، کانون پرورش کودکان و نوجوانان تصمیم گرفت است تا تمبر بیست و پنجمین جشنواره را در آیین اختتامیه رونمایی کند.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم با اداره پست صورت گرفته است و طرح آن شامل پوستر جشنواره بیست و پنجمین جشنواره و تلفیقی از عنوان یزد پایتخت قصه ایران خواهد بود.

قوامی افزود: این تمبر ارزشمند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و مسئولان استانی در آیین اختتامیه رونمایی می شود و به تمام شرکت کنندگان در مرحله پایانی جشنواره قصه گویی نیز هدیه داده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تمبر یادبود ربع قرن برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی یزد

رونمایی از تمبر یادبود ربع قرن برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی یزد