مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:452023-11-30سياسي

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند


دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: عشایر در نوک پیکان با کمترین توقع بیشترین تولید را دارند و سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند و همه مسؤولان باید با تمام توان برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش تولیدکننده و کم توقع تلاش کنند.

- به خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ضیاءالدین حزنی در دومین همایش تجلیل از شبانان و گله داران استان اردبیل، اظهار کرد: امروز نیز عشایر در نوک پیکان با کمترین توقع بیشترین تولید را دارند و سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند و همه مسئولان باید با تمام توان برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش تولیدکننده و کم توقع تلاش کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین مراسمی علاوه بر تکریم و تجلیل، ایجاد امید در جامعه عشایر و آشنایی مسئولان با مشکلات عشایر در حوزه های مختلف از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، بانک ها و بخش قضایی است.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه تحرک، شکوفایی و ایجاد نشاط در مناطق عشایری کشور، گسترش فرهنگ محرومیت زدایی، محروم نوازی، محروم دوستی، نمایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در مناطق عشایری، اشتغال زایی و تشویق مسئولان جهت توجه به عشایر را از برنامه های اولویت دار قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند

عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند