مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-03سياسي

سازمان انتقال خون و هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون در جهت تامین خون و فراورده ها و به اشتراک گذاری امکانات برای رسیدن به اهداف مشترک به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف مشترک و هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات طرفین و ساماندهی جوانان داوطلب برای اهدای خون و کمک به اشاعه این فرهنگ نجات بخش با امضای تفاهم نامه ای به همکاری پر سابقه خود رسمیت بخشیدند.

مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی میان دستگاه ها، گفت: جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون هر دو از دستگاه های خدمتگذار مردم هستند و در بسیاری از نقاط کشور در کنار هم خدمت رسانی کرده اند.

وی ادامه داد: هلال احمر همواره با بهره گیری از امکانات و محیط های استاندارد، داوطلبان را ساماندهی کرده و در حال انجام وظیفه است که در این حوزه حیاتی نیز می تواند برای کشور گره گشا باشد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران تاکید کرد: همکاری میان طرفین از گذشته وجود داشته، اما در راستای انسجام و هماهنگی بیشتر این تفاهم نامه امضا شد که مهم ترین قسمت آن آموزش و همکاری در مواقع بحرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انتقال خون و هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

سازمان انتقال خون و هلال احمر تفاهم نامه همکاری امضا کردند