مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-23سياسي

آبرسانی به 1400 روستای فاقد آب شرب کشور به اتمام رسید


مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه اجرای طرح آبرسانی از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز و در 3 هزار روستا اجرا شد، گفت: طرح آبرسانی به هزارو 400 روستا با همت مردم و گروه های جهادی به اتمام رسید.

- سردار زهرایی امروز در بازدید از پروژه آبرسانی بخش بندپی غربی بابل با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه 39هزار روستای بالای 20خانوار در کشور وجود دارد که 16هزار روستا فاقد آب شرب سالم و پایدار است، افزود: با همت دولت مردمی و انعقاد قرارداد مشترک میان سازمان بسیج مستضعفین و بسیج سازندگی، آبرسانی آب شرب به 9 هزارو 600روستا در یک بازه زمانی3 الی 4 ساله آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح آبرسانی از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز و در 3 هزار روستا اجرا شد، گفت: طرح آبرسانی به هزارو 400 روستا با همت مردم و گروه های جهادی به اتمام رسید.

سردار زهرایی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی که در روستا احداث می شود مشتمل بر تهیه منبع، پمپاژ، لوله گذاری و غیره است که این امر سختی خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: در استان مازندران به دلیل واقع شدن روستاها در جنگل، مناطق کوهستانی و دریا همچنین ارزش بالای زمین ها اجرای پروژه را سخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 1400 روستای فاقد آب شرب کشور به اتمام رسید

آبرسانی به 1400 روستای فاقد آب شرب کشور به اتمام رسید