مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-07اقتصادي

20 راهبرد برای ارتقای سهم از بازار بانک صادرات ایران در استان قم


​معان شعب بانک صادرات ایران در نشست تخصصی ارزیابی عملکرد و تشریح و تبیین اهداف مدیریت شعب این بانک در استان قم، وضعیت شعب این استان و مشکلات آن را تشریح و راهکارهای ارتقای سهم از بازار و بهبود جایگاه بانک در این استان را بیان کرد.

- ​معان شعب بانک صادرات ایران در نشست تخصصی ارزیابی عملکرد و تشریح و تبیین اهداف مدیریت شعب این بانک در استان قم، وضعیت شعب این استان و مشکلات آن را تشریح و راهکارهای ارتقای سهم از بازار و بهبود جایگاه بانک در این استان را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدمحمدکاظم مرتضوی اسکویی در این نشست وضعیت عملکرد شعبه ممتاز و دو حوزه استان قم را از منظر منابع سپرده ای، تسهیلات، ضمانت نامه، اعتبارات اسنادی، مطالبات، بانکداری الکترونیک و سایر شاخص ها مورد ارزیابی قرار داد و جایگاه این استان را در بین سایر استان ها مورد مقایسه قرار داد.

مرتضوی اسکویی با تاکید بر انجام 20 تاکید و فرمان برای بهبود و برون رفت از مشکلات این استان خواستار رعایت موارد جدی در تحقق اهداف بانک در استان قم شد.

او مدیریت نقدینگی، رعایت حد مجاز تسهیلات، پیگیری بهبود عملکرد شعب و حوزه های منفی، برنامه ریزی هفتگی، نظارت مستمر، بازاریابی تهاجمی، توجه به مشتریان در سطوح ده گانه، توجه به مشتریان IMI، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 راهبرد برای ارتقای سهم از بازار بانک صادرات ایران در استان قم

20 راهبرد برای ارتقای سهم از بازار بانک صادرات ایران در استان قم