مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:112023-11-28بين الملل

پوتین: روسیه راه مدعیان بر سلطه جهان را مسدود کرده است


رییس جمهور روسیه با بیان اینکه این کشور راه کسانی را که مدعی سلطه بر جهان هستند مسدود کرده است، گفت: ما برای آزادی کل جهان می جنگیم.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: اسپوتنیک امروز اعلام کرد: ولادیمیر پوتین روز سه شنبه در سخنانی در نشست کلیسای جامع جهانی مردم روسیه افزود: همانطور که بارها در تاریخ اتفاق افتاده است، روسیه راه کسانی را که امروز ادعای سلطه بر جهان و انحصار آنها را دارند مسدود کرده است.

رییس جمهور روسیه با بیان اینکه روسیه اکنون در خط مقدم ایجاد نظم جهانی عادلانه تر است، افزود: ما اکنون برای آزادی نه تنها روسیه، بلکه برای تمام جهان مبارزه می کنیم.

هرگونه مداخله خارجی را اقدامی تهاجمی محسوب می کنیم پوتین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسکو هرگونه مداخله خارجی را اقدامی تهاجمی علیه روسیه می داند و بر این اساس به آن پاسخ خواهد داد.

رییس جمهور روسیه ادامه داد: ما هرگونه مداخله یا اقدام تحریک آمیز خارجی با هدف ایجاد درگیری و مناقشه بین قومیتی و بین مذهبی را اقدامی تهاجمی علیه روسیه، به عنوان تلاشی برای به چالش کشیدن روسیه از طریق افزایش تروریسم و افراط گرایی، به عنوان ابزاری برای مبارزه با روسیه می دانیم، و بر این اساس به این اقدامات واکنش مناسب خواهیم داست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: روسیه راه مدعیان بر سلطه جهان را مسدود کرده است

پوتین: روسیه راه مدعیان بر سلطه جهان را مسدود کرده است