مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-05اقتصادي

فعالیت 10 درصد شرکت های دانش بنیان در زنجان مربوط به علوم انسانی است


رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 132 شرکت دانش بنیان در سطح استان فعال است، گفت: 10 درصد شرکت ها مربوط به علوم انسانی صنایع خلاق و فرهنگی هستند.

- عباسعلی زمانی رییس پارک علم و فناوری استان زنجان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با فارس تعداد واحد های فناور در شهر زنجان را 115 مورد و تعداد واحد های فناور در شهرستان ها را 23 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر یک مرکز رشد در خرمدره، یک مرکز نوآوری در ابهر و یک مرکز نوآوری زیتون در طارم و یک مرکز نوآوری در سلطانیه فعال است که 23 شرکت در این واحدها مستقر هستند.

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 132 شرکت دانش بنیان در سطح استان فعال است، گفت: پیش بینی می شود تا اسفندماه تعداد شرکت ها به 200 مورد برسد.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان موجود در سطح استان در حوزه های مختلف فعالیت می کنند، افزود: 35 درصد شرکت ها در بخش رایانه ای، ارتباطات و اطلاعات فناوری فعالیت می کنند، 17 درصد شرکت ها مربوط به فناوری های شیمیایی، 12 درصد شرکت ها مربوط به تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته، 10 درصد شرکت ها مربوط به علوم انسانی صنایع خلاق و فرهنگی هستند و همچنین 9 درصد شرکت ها هم مربوط به الکترونیک و برق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 درصد شرکت های دانش بنیان در زنجان مربوط به علوم انسانی است

فعالیت 10 درصد شرکت های دانش بنیان در زنجان مربوط به علوم انسانی است