مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-11اقتصادي

جذب تسهیلات بانکی برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در هفته های اخیر توفیقات خوبی در جذب تسهیلات بانکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان روی داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: خوشبختانه طی چند هفته گذشته توفیقات خوبی در خصوص منابع مالی مربوط به پروژه ها در استان محقق شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات بانکی ویژه پروژه های نهضت ملی مسکن استان زنجان بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافت، ادامه داد: در این میان بیش از 10 هزار واحد مسکونی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در مرحله عقد قرارداد با بانک مسکن بوده و درصد زیادی نیز قرارداد لازم را با بانک انجام دادند.

  وی یادآور شد: هر هفته به صورت مستمر و منظم بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن از دو سایت غرب و شرق شهر زنجان انجام می شود تا واحدهای مسکونی در زمان بندی مناسبی به متقاضیان تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب تسهیلات بانکی برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان

جذب تسهیلات بانکی برای پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان