مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-18اجتماعي

13 دی ماه؛ اعزام نخستین کاروان عمره مفرده


مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از اعزام نخستین کاروان عمره مفرده از 13 دی ماه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از اعزام نخستین کاروان عمره مفرده از 13 دی ماه خبر داد.

عباس خداشناس در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به جهت ارائه فرصت بیشتر به زائران عمره مفرده برای آموزش و انجام برخی اقدامات اولیه در جهت ارتقاء خدمات، نخستین کاروان 13 دی ماه سال جاری راهی عربستان خواهد شد.

وی ادامه داد: از تاریخ سه شنبه، 28 آذرماه نیز امکان ثبت نام در کاروان های 13 دی ماه به بعد بر اساس اولویت جهت تکمیل کاروان ها بر روی سامانه فراهم خواهد شد و متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: کلیه زائرانی که در روزهای قبل در کاروان ها نسبت به رزرو و ثبت نام اقدام کرده اند، باید در اسرع وقت با مراجعه مجدد به شرکت یا دفتر زیارتی که ثبت نام اولیه را در آنجا انجام داده اند، ثبت نام خود را در تاریخ جدید قطعی و نسبت به دریافت فیش ما به التفاوت هزینه سفر و واریز وجه و ارائه مدارک تکمیلی اقدام کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر مراجعه کنند، البته تمامی ثبت نام کنندگان در پروازهای 29 آذر تا 7 دی ماه به شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 دی ماه؛ اعزام نخستین کاروان عمره مفرده

13 دی ماه؛ اعزام نخستین کاروان عمره مفرده