مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-19اقتصادي

افزایش مراکز همودیالیز در دستور کار هلال احمر


معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر گفت: با استفاده از تکنولوژی بومی و در همکاری با شرکت های دانش بنیان، راه اندازی مراکز دیالیز جدید در دستور کار قرار دارد.

- معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر گفت: با استفاده از تکنولوژی بومی و در همکاری با شرکت های دانش بنیان، راه اندازی مراکز دیالیز جدید در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیمان نامدار گفت: پروژه نیاز سنجی از سوی استان ها آغاز شده و پس از نیاز سنجی کار وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

بر همین اساس مراکز جدید همودیالیز نیز در سطح کشور تاسیس می شود.

وی با اشاره به همکاری تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر با فدراسیون جهانی صلیب سرخ افزود: در سال 2017 واحد تیم های بهداشت، درمان و اضطراری جمعیت هلال احمر ایران از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در حوادث و سوانح بین المللی تأیید شد و تاکنون این تیم ها به عملیات بین المللی بنگلادش و لبنان اعزام شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه تعداد مراکز درمانی هلال احمر در کشور فعالیت دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 34 مرکز درمانی و 46 مرکز واکسیناسیون حسب نیاز به خدمات در استان ها راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز همودیالیز در دستور کار هلال احمر

افزایش مراکز همودیالیز در دستور کار هلال احمر