مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-29سياسي

مالچ پاشی، درخواست فوری سرخس برای مقابله با ریزگردها


درخواست فوری شهرستان سرخس برای مقابله با ریزگردها، انجام مالچ پاشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، حسن نوری زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری سرخس با اشاره به سفر استاندار خراسان رضوی به روسیه با هدف برنامه های اقتصادی اظهار کرد: این سفر برای منطقه اقتصادی سرخس حائز اهمیت است و ایجاد منطقه آزاد سرخس یک اتفاق ویژه است و فرصت خوبی است که سرخس بر اقتصاد منطقه ای، استانی، ملی و بین المللی اثرگذار باشد و به تحرک در بیاورد.

فرماندار سرخس با بیان اینکه حرکت در حوزه اقتصادی شرایط را برای ایجاد اشتغال فراهم می کند، گفت: دستگاه های اجرایی در حوزه منطقه آزاد باید تحرک و هم پوشانی داشته باشند و فرآیند را تسهیل کنند و در این زمینه از دادگستری شهرستان بابت برگزاری جلسه رفع موانع تولید و تصمیم گیری در این زمینه تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: فعالیت 24 ساعته منطقه آزاد و گمرک یکی از ملزومات است و برای تحقق آن باید یک درب برای تسهیل رونق تولید ایجاد شود و در این زمینه دستگاه های اجرایی باید به وظایف شان عمل کنند.

نوری زاده در ادامه با بیان اینکه یک منطقه آزاد پویا و فعال نیازمند زیرساخت ها از جمله جاده است، عنوان کرد: کمتر از 20 روز فرایند پیگیری موضوع جاده از جلسه استاندار در تهران و بررسی آن و در نهایت حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالچ پاشی، درخواست فوری سرخس برای مقابله با ریزگردها

مالچ پاشی، درخواست فوری سرخس برای مقابله با ریزگردها