مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:312023-12-14سياسي

ضرورت هدایت نقدینگی های سرگردان به پروژه های شهری


شهردار تهران خواستار هدایت نقدینگی سرگردان به سمت پروژه های شهری مانند مسکن یا توسعه ناوگان عمومی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در اولین همایش نهضت تأمین مالی شهر که صبح امروز،23 آذرماه1402، در محل برج میلاد تهران برگزار شد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، ابراز امیدواری کرد که به زودی نیروی مقاومت به پیروزی که نابودی رژیم صهیونیستی است، برسد.

  وی با بیان اینکه برای پیشبرد امور شهرها در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی، قانون گذار در اصل 100 قانون اساسی شرایطی را فراهم کرد تا امکان حضور مستقیم نمایندگان مردم برای اداره شهرها فراهم شود، خاطرنشان کرد: این یک فضای طلایی برای تحقق خدمات است.

گرچه شوراها دیر ظهور و بروز پیدا کردند اما باید دو دهه عقب افتادگی در کشور را با ایجاد زمینه ارتقاء شوراها و مدیریت شهری جبران کنیم.

  شهردار تهران با اعلام اینکه باید فرهنگ تحقق قانون اساسی و به کارگیری هر موجودیتی در مختصات خود مورد توجه قرار بگیرد، یادآور شد: تا وقتی این زمینه فراهم نشود نمی توان انتظار داشت کارکردهای مورد مطالبه تحقق یابد.

فرصت جدیدی برای نگاه به امور و پذیرش مسؤولیت های اداره شهر باید ایجاد شود که نیاز به چارچوب ها، اختیارات، منابع و نیروهای انسانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هدایت نقدینگی های سرگردان به پروژه های شهری

ضرورت هدایت نقدینگی های سرگردان به پروژه های شهری