مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-26سياسي

ماجرای فیلم منتسب به بازدید مخبر از اهواز و اعتراض مردم چیست؟


معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار فارس توضیحاتی را درباره فیلم منتشر شده با عنوان «بازدید مخبر از شرکت آبفای اهواز و اعتراض مردم» ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اخیرا ویدئویی با عنوان بازدید محمد مخبر معاون اول رییس جمهور از شرکت آبفای اهواز و اعتراض مردم منتشر شدکه در ابتدا گفته شد مدیر این شرکت از بستگان معاون اول رییس جمهور است و مردم نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

این ویدئو که در فضای مجازی و برخی رسانه های معاند منتشر شد اخیرا نیز با عنوان بازدید مخبر از اهواز و اعتراض مردم در حال بازنشر است.

اسماعیل رمضانی معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس جمهور درباره این موضوع به فارس گفت: این داستان به موضوع اختلافی که بین رییس آبفای اهواز با کارکنان این شرکت بر سر فروش یکی از ساختمان ها برمی گردد و نه ربطی به آقای مخبر دارد و نه اصلا آقای مخبر آنجا رفته است! وی تاکید کرد: اصلا چرا باید معاون اول رییس جمهور به آبفای اهواز برود و اگر قرار باشد سفری به اهواز داشته باشد قطعا رسانه ای خواهد شد و از طریق استانداری و استان خواهد بود نه اینکه بدون هیچ دلیلی به آبفای اهواز برود؟ رمضانی همچنین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: هفته گذشته ویدئویی از درگیری بین کارکنان آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فیلم منتسب به بازدید مخبر از اهواز و اعتراض مردم چیست؟

ماجرای فیلم منتسب به بازدید مخبر از اهواز و اعتراض مردم چیست؟