مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-15ورزشي

واکنش غلامرضا محمدی به احتمال حضور در کادرفنی کشتی آزاد بزرگسالان


قطعا باید زحمات مربیان سازنده دیده بشود و برای ایجاد انگیزه این مربیان هم که شده ما باید این موضوع را ببینیم و قطعا با فدراسیون کشتی هم هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد و در جاهایی که بتوانیم از مربیان سازنده در جاهای مختلف .

- غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد در حاشیه مسابقات انتخابی تیم ملی در ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: باید به برگزارکنندگان این مسابقات در ساری خسته نباشید گفت و از تماشاگران خونگرم مازندرانی هم جا دارد تقدیر کنم.

محمدی افزود: خداروشکر مسابقاتی خوبی بود و امروز هم روز سوم و پایانی این مسابقات است و من امیدوارم از این بابت که جوانان خیلی خوبی را در این مسابقات شاهد بودیم.

وی بیان کرد: همه را دیدیم و رصد کردیم و قطعا بهترین ها را به اردوی تیم ملی جوانان و حتی بزرگسالان دعوت خواهیم کرد و امیدواریم آینده خوبی را برای کشتی کشورمان شاهد باشیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص احتمال همکاری اش با محسن کاوه به عنوان مربی تیم ملی بزرگ، واکنشی نشان نداد و اظهار کرد: اجازه بدهید که من فقط در خصوص بحث این مسابقات انتخابی تیم ملی در ساری صحبت کنم؛ بنده به عنوان مدیرفنی تیم های پایه در کنار دو عزیز دوست داشتنی، حسن طهماسبی و بهنام احسان پور خواهم بود و کمک خواهم کرد و در موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش غلامرضا محمدی به احتمال حضور در کادرفنی کشتی آزاد بزرگسالان

واکنش غلامرضا محمدی به احتمال حضور در کادرفنی کشتی آزاد بزرگسالان