مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-02بين الملل

نگرانی واشنگتن از آغاز دوباره حملات مقاومت عراق به پایگاه های آمریکایی


واشنگتن می گوید وزیر خارجه آمریکا در رایزنی تلفنی با نخست وزیر عراق، از دولت این کشور خواسته از «همه تاسیساتی که میزبان آمریکایی ها هستند، محافظت کند».

- واشنگتن می گوید وزیر خارجه آمریکا در رایزنی تلفنی با نخست وزیر عراق، از دولت این کشور خواسته از همه تاسیساتی که میزبان آمریکایی ها هستند، محافظت کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی پایان آتش بس در غزه و آغاز دوباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان حملات به پایگاه های رژیم صهیونیستی را از روز جمعه از سر گرفت و حالا آمریکایی ها نگران اقدامات مشابه نیروهای عراقی علیه پایگاه های پنتاگون در عراق و سوریه هستند.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بامداد امروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرد: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق صحبت کرد و از دولت بغداد خواست تا به تعهداتش در قبال حفاظت از تمامی تاسیسات و پرسنل آمریکایی در عراق و تحت پیگرد قرار دادن عاملان حمله به پرسنل آمریکایی در این کشور عمل کند.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه و حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین با همدستی آمریکا، بارها پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه را هدف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی واشنگتن از آغاز دوباره حملات مقاومت عراق به پایگاه های آمریکایی

نگرانی واشنگتن از آغاز دوباره حملات مقاومت عراق به پایگاه های آمریکایی